یزدفردا: نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در استان، از رقابت ۱۵ هزار و ۳۲۴ یزدی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سید محسن میرحسینی گفت: در سال جاری ۱۵ هزار و ۳۲۴ نفر در استان یزد برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها داوطلب شده‌اند که از این تعداد ۷ هزار و ۱۶۷ نفر در محل دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال درصد شرکت داوطلبان زن در استان یزد ۶۳ درصد و داوطلبان مرد ۳۶ درصد است، افزود: در این آزمون ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.

میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 

میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند. 

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا